Hur ska min dag se ut imorgon?

Sitter & funderar lite på hur jag ska bära mig åt inför morgondagen. Det är nämligen så att jag har ett historia prov imorgon bitti kl 8.20 som jag inte ska delta i eftersom jag inte kan någonting alls. Historia provet ligger då på historia lektionen, och även på samhällslektionen därefter. Vet inte vilken tid jag ska befinna mig i skolan. Eftersom jag senare bara har engelska, men jag känner ju mig dock ändå tvungen till att gå för har varit borta en del från skolan nu. Vet ju inte ens när någon lektion slutar eller börjar, och har inget schema närvarande.. hm. Svårt val det där va.

Sitter och kollar Scrubs nu och är rätt så trött så vill helst sova snart, men är tvungen att vänta tills min pojkvän kommit hem så vi kan prata lite mys. Inget porrigt med det! Men jag saknar honom så mycket & det ska bli så underbart att träffa min snutt till helgen och bara gosa sönder.


världens bästa pojkvän har jag, ohja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0