Idag hände följande (för er som bryr er som f'n)

Jag & Camilla vaknade runt 10.30, av någon sjuk anledning eftersom vi gick & la oss så pass sent. Vi gick upp, fixade oss lite och åt frukost. Vid 12.30 åkte vi och solade i 20 minuter, sjukt skönt men synd att det ska vara så dyrt. Det kostar ju mellan 60-80 kr för 15-20min, och jag har ju solat 3 gånger den här veckan & nu börjar mitt studiebidrag ta slut, får fjäska lite för mamma så man får lite små pengar (a) Man måste ju trots allt vara brun året runt, blekt är fegt!

Skulle egentligen åkt till min pojkvän men tyvärr blev det ändrade planer så jag hoppas verkligen jag kan åka hem till honom imorgon eftersom det är alla hjärtans dag & allt. Men egentligen tycker jag att den dagen är lite "klyschig" eller vad man ska säga. Allt ska vara så gulli-gull och muttinutt om ni förstår vad jag menar? Det är som vilken dag som helst anser jag, men ändå har jag köpt en liten sak till min pojk. Man följer ju trots allt traditionerna!



Hej & Hå för Alla hjärtans dag imorgon folket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0