Nyduschad & fräsch

Har precis duschat i 30 långa, sköna minuter med både ansiktsmask och hårinpackning. Har varit en seg dag idag & trots att jag slutade 12.50 så har jag varit tröttare än vanligt. Kanske beror på att jag tränar på morgonen nu istället för på eftermiddagen? Men jag måste medge att det känns mycket skönare att träna på mornarna eftersom jag alltid är mega trött på eftermiddagarna & då vill jag bara hem hem hem!

Hur som helst, idag har jag alltså tränat klockan 7 i morse, därefter blev det skola från 8.20-12.50. Direkt efter det hämtade jag mina bröder på fritids runt 14 & tog med mig grisarna hem och var barnvakt till 16.30 + tjänade några hundralappar. Låter väll ändå som en helt okej dag va? Men ändå är jag så jobbigt trött, så det blir sängen för mig om ca 1 timma, låter underbart i mina öron.. eller ögon?

Imorgon ser det ut så här, jag får skjuts in till stan för att sola runt 7 igen (ja, tidigt när jag börjar 8.30 men ah) och där efter har vi tema dag i skolan, & har ännu inte förstått vad det menas med men det väntas att se. Efter tema dagen ska jag hem och plugga på världskartan som vi har prov i på fredag *suck*. Men man ska göra sitt bästa! Och förövrigt fick jag höra att på engelska lektionerna är jag tydligen för "flaxig" vad nu det kan betyda ;s Så får skärpa till mig lite i skolan nu men som ni vet, så är jag sååå skoltrött.



Så här kanske man ser ut om en si sådär, 1 år om man ligger i? Haha, fast vill nog inte vara lika biffig som den här tjejen är då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0