Bilder från nyårsafton

Jag vet, jag har sagt det innan och jag säger det igen - jag suger på att uppdatera, men jag kan ju alltid berätta lite om hur jag hade det på nyårsafton för de som är intresserade. Jag var med min pojkvän Johan , och vi åt först en sjukt fin middag hemma hos honom tillsammans med hans mamma mfl. Runt 21 tog vi bilen in till Johans bror , där vi hade lite förfest i hans lägenhet. Det som är så kul, är att man träffar nya människor som man verkligen trivs med! Så vi var där hela kvällen/natten och det var riktigt mysigt på tolvslaget då alla sköt raketer och liknande. Dock kom vi inte hem för ens tidigt på morgonen för bussen var försenad, men det är sånt man får räkna med på nyår. Här kommer iallafall lite bilder på folk !










tack alla för en kul kväll , hoppas ni alla får ett nice 2010 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0