Fortfarande vaken

Nej jag tog tyvärr inte mitt sunda förnuft och lyssnade på det, för här sitter jag fortfarande med datorn i knät i ett mörkt vardagsrum, ensam uppe av alla i familjen. Lite sådär, små läskigt. Jag har ju skrivit i tidigare inlägg att det händer lite skumma saker hemma hos mig ibland, som att saker försvinner och dyker upp och att man hör fotsteg och liknande. Den 23 december så var det ju någon som skrattade i min trappa(?)

Vet inte riktigt om man ska tro på det övernaturliga, eller om det alltid finns en naturlig förklaring. Vad är då den naturliga förklaringen? Den kommer ju aldrig fram. Att det knakar i golvet kan ju självklart ha en naturlig förklaring, det kan ju vara huset själv som är lite gammalt eller liknande. Men att saker försvinner & dyker upp ett tiotal gånger kan ju inte vara normalt, eller vad ska man kalla det egentligen?

Nej, vill inte sitta och skriva om sådana här saker när jag är ensam vaken & det är natt i stort sätt. Då skrämmer jag bara upp mig själv och inbillar mig en massa fånigheter. Nu ska jag ta mitt sunda förnuft en timma senare och sova. Hoppas ni sover gott. TTYL


Om ni blev rädda, så livar jag upp stämningen med en trevlig bild på mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0