Funderar på att sova ?

Vet inte riktigt vad det är som har hänt med mig idag, är helt sjukt trött. Kan ju bero på att jag gick och la mig runt 4.30 men ändå. Brukar inte känna mig så här seg i huvudet som jag gör just nu. Skulle lätt kunna gå och lägga mig men det är ju tråkigt att lägga sig nu när man börjar 9.30 imorgon, eller varför inte egentligen.. Är ju sämst på att lägga mig så när man för en gångs skull är trött så kanske man ska följa sitt sunda förnuft och gå och lägga sig i tid? Jag och mitt sunda förnuft vandrar ju inte alltid hand i hand. Sitter bara & babblar på om ingenting känner jag nu, och det visar bara att jag är helt väck och borde sova, men jag har ju redan sovit i 1 timma idag? Vad spelar det för roll egentligen Julia, hellre 1 timma för mycket än 1 timma för lite.. Nej, lämnar nog bloggandet för idag och försöker hitta en lösning på mitt problem. TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0