HEEELG !!

Underbart, äntligen har vi välkomnat in underbara helgen. Men dock så brukar jag alltid räkna helgen från fredagen, även fast man har skola & sånt. Är det bara jag som gör det? Eller är det bara jag som ställer dumma frågor.. Min dag har varit helt okej. Började dagen 8.25 med matematik som inte går bra som vanligt, fortsätter med engelska som inte är speciellt roligt heller, avslutar med samhällskunskap och slutar där med för dagen 12.50, härligt va?

Direkt efter skolan gör jag det jag alltid gör, åker in till stan & kollar runt i stan. Skulle leta efter en halsduk, men som vanligt så hittar jag allt annat än halsdukar. Köpte lite smått och gott, saker man kan behöva fram till våren för det är ju onödigt att köpa vintersaker nu när vintern snart är slut (okej! jag letade efter en halsduk, men det är ju något man alltid behöver, eller hur?;) ).  Här är vad jag hittade iallafall!


Sjukt snygg till våren och sommaren, eller hur? Men glöm inte, alla som köper likadan härmar mig, som vissa andra bloggerskor omoget nog kan med att skriva..


Även dessa leggings från Vero Moda som kostade ca 130 kronor. Inte aktuellt att bära nu kanske, men till vår/sommar tror jag det kommer att bli en hit. Eller vad tror ni?


Sen blev det även lite liknande armband, också från Vero moda som kostade också 130 kronor. Köp inte likadant, det var ju jag som startade den här trenden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0