Hemma igen

Kom hem för en stund sen. Mamma och pappa hämtade mig vid hållplatsen och där efter åkte vi och köpte pizza som jag nu precis har ätit. Det blev en rätt trevlig kväll igår tillsammans med Camilla. Vi åkte hem till hennes 2 kompisar och var där och chillade hela kvällen och hade kul. Efter några timmar så tog vi bussen hem till Camilla igen, och lämnade av våra saker och började gå mot McDonald's för vi var sjukt sugna på det, dock var det äckligt kallt och jag har nog aldrig känt en sån smärta i mina ben av kyla på väldigt länge. Trodde jag hade fått frostskador eller något för när vi senare låg i sängen & skulle sova så frös vi båda två fortfarande som svin. Låg och huttrade halva sömntiden, och när vi vaknade var det äckligt varmt, men ska man klaga eller inte? Hellre varmt än kallt säger jag.

Hade en riktig trevlig kväll/morgon med mycket skratt & liknande. TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0