Hemmakväll

Den här lördagen har jag i stort sätt spenderat hemma. Kom hem runt 14 efter att ha varit hemma hos Camilla och var rätt ledsen för jag är orolig över mitt betyg i matematik b eftersom jag har prov nu på måndag. Så det var bara att sätta sig och plugga tillsammans med mamma och lite lärde man ju sig som tur var. Kommer se till så att jag inte läser matematik c i trean för det kommer aldrig att hålla. Får jag IG i matematik b så får jag väll ta igen den i trean samtidigt som alla andra läser kurs c istället.

Men men, har även sovit i en timma idag för kände att jag behövde det och känner mig lite piggare. Åt även precis för första gången sen frukost, så där kanske var ännu en anledning för att jag var så ledsen innan, men jag vet inte. Hoppas det inte kvarstår, och om ni vill veta så har jag röda veckan också, så där kanske är en till anledning till mitt humör. Hmm, alla pusselbitar kommer på plats nu, haha.

Sitter i alla fall och kollar Robinson med min familj och det är rätt nice, är sjukt trött fortfarande och det ska bli skönt att somna i min egna varma säng senare, det ända jag behöver just nu är sömn.


Robinson karibien 2009
tycker ni detta är bra eller är det överskattat att sitta och kolla på det som en svensson-svensson?


over and out


Kommentarer
Postat av: liinn

du kan inte välja bort matte C jag har redan frågar rektorn å massa. om du inte gör matte C kan du inte få några slutbetyg eftersom du inte gjort alla 2500p. Så det är bara å bita ihopp å hoppas man klarar matte B

2010-01-17 @ 21:58:48
URL: http://vasagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0