Jag orkar inte mer !!

Jag är så trött på skolan nu så jag kan spy. Trött på alla läxor, prov, inlämningar och tidiga mornar. Jag vill sova till 12 varje dag, gå upp och duscha, ta på mig bikini och ta cykeln ner till stranden och sola i det varma vädret och slippa tänka på något. Bara ha ett problemfritt liv och chilla med folk och bara leva livet. Något jag absolut inte gör just nu, för nu är det kallt och snöblandat slask ute och man vill bara ligga hemma hela dagarna och dö.

Skolan tar verkligen knäcken på mig, jag är så fruktansvärt trött på skiten. Inte nog med att man ska ta sig upp på morgonen så ska man sedan vara i skolan ett x antal timmar och trötta ut sig. Och tillslut, när man kommer hem så är det dags att plugga till något prov eller skynda sig med att skriva klart en uppsats. När man väl har gjort det, så har man ingen ork att gå ut och umgås, utan det blir att man ligger kvar vid datorn och drygar igenom hela dagen..

är det såhär vi tonåringar ska ha dt, eller vad tänker alla lärare med ?


over and out

Kommentarer
Postat av: anne

det är värre sen när man har gått ur skolan. svårt att tro men äckligt sant.

2010-01-20 @ 14:13:05
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Patrik

Åk till Miami, gift dig med en rik man som är typ 90år. Vänta 3 år tills han dör och sen får du hela hans arv. Perfekt.

2010-01-29 @ 16:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0