Ny bloggdesign

Ja, här har jag suttit i ett antal timmar och letat bakgrunder och fixat med header. Som vanligt blir jag aldrig nöjd, för jag vill alltid ha det på ett visst sätt men eftersom jag inte har något bra photoshop så funkar ju inte det. Men nu orkar jag inte fixa mer med min design, tycker det är så fruktansvärt tråkigt. Klockan är sjukt mycket nu med och jag borde sova eftersom jag suttit med uppspärrade ögon framför datorn hela kvällen, ack ack inte bra.

För er som är intresserade av att veta, så är jag sjukt kissinödig och det är tydligen inte bra att hålla sig, för när man blir äldre så kan man kissa ner sig om man håller sig för mycket har jag minsann hört. Så man borde kanske gå och kissa nu, om man hade haft ork till det dvs. Är den enda i familjen som är vaken just nu, kan väll kalla mig familjens nattuggla för är alltid uppe sent både vardagar & helger. Inte bra, det märks att det påverkar mitt humör och min aktivitet i skolan.

Kan inte hjälpa detta, när jag är trött och uppe sent så sitter jag bara och skriver massa strunt som ändå ingen av er kommer att lägga ner tid att läsa eftersom man läser bara de första raderna och kollar därefter bilderna, om man inte har extremt tråkigt dock. Men samtidigt så är det ändå skönt att bara sitta och skriva för sig själv, så slipper man tänka på det resterande kväll, smart jag är va? He-he.

Kommentera gärna om hur designen ser ut & om jag hade kunnat göra något bättre. Alltid kul att veta :)

Kommentarer
Postat av: Malin

nice nice ;)<3

2010-01-30 @ 13:26:31
URL: http://oneofkind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0