Snart helg !

Idag är det onsdag, vilket betyder att mer än halva skoldagarna och gått och att det snart är helg. Vad ska ni göra i helgen? På fredagen vet jag att jag ska vara hemma med min familj och plugga, och på lördag ska jag till Backa och vara med en kompis för lite fritid måste man väll ha även fast man har ytterliggare ett prov nästa vecka.

Det är synd, att skolan ska behöva ta upp så mycket av ens fritid och ens liv. Tänk vad mycket annat man kunde göra om man hade sluppit plugga så mycket som man måste göra idag. I och för sig så kanske jag går en plugg-linje, tror ju knappast fordons linjen behöver plugga så mycket teoretiskt iallafall. Så ni som har en lätt linje, och kanske har 1 prov i månaden max, KLAGA INTE. Det finns de som har det så mycket värre ställt.



Och föresten, såg ni Paradise Hotel igår och i måndags? Det är ju helt skruvat! Ville dock inte att Cimon skulle åka ut, han var så skön och härlig som person och jag ville inte heller att Andreas skulle komma tillbaka, men dock vet jag ju redan vem som vinner allt så det är ju ingen fara men jag tänker inte vara så elak som vissa andra är och lägga upp på bloggen vem som vinner .. ;)

over and out



Bird is the word


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0