-

 

Tänk om man för en gångs skull kunde få vissa personer att förstå vad det är de sysslar med? Ringa i en klocka eller något, så de vaknar till liv och förstår vad de har gjort, och hur dåligt gjort det är. Har så många exempel på detta, men att anklaga någon för att vara orsaken till att en människa försökt ta sitt egna liv är nog ett väldigt bra exempel. Eller kanske hur vissa tänker när de leker med någons känslor? Kanske är ett ännu bättre exempel. Många vet säkert känslan av att känna sig utnyttjad, sårad etc. Hur man känner sig tung i ögonen,  och har en stor klump i magen hela tiden som vägrar att försvinna. But here's the deal. Ni är värda så mycket bättre. Ni är värda det bästa. Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så tycker jag de som gör sådana saker, bara är värda det som ligger på ens egna nivå, stämmer helt fullt ut. Men till er som blivit utnyttjade, sårade av vänner/tjejer/killar osv, ni är så mycket bättre än såhär. Ingen idiot är värd dina tårar, eller att du mår dåligt överhuvudtaget. Lätt att skriva såhär, för jag vet att man mår dåligt och gråter även fast man vet att man inte ska, det är stor skillnad på att tänka, och utföra saker. Klart som fan att man gråter när en idiot sårat en. Det är fel att anklaga någon för saker som inte på något sätt och vis stämmer, och det är fel att ljuga. Så sjukt fel mina kära vänner. Känner att den här texten är lite osammanhängande, men hoppas ni alla förstår vad det är för budkskap jag försöker få fram. Vet också hur vissa saker känns, som de här med att en person anklagar mig för att vara orsaken till att han skulle tagit sitt egna liv. En ganska stor och hård anklagelse som man kan må rätt dåligt över, men man måste inte gå långt in i huvudet för att förstå att allt inte är ens fel. Världen vilar inte på dina axlar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0