1 vecka kvar !

Idag, om exakt en vecka är jag på Mallorca. Helt underbart ju. Ska bli skönt att bli brun, det jag ser fram emot mest typ, haha! Nej men ska bli skönt att komma bort ett tag innan skolan börjar igen, det är faktiskt mindre än en månad kvar! Illa.

Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra. Skulle varit med en tönt, men får vara med honom imorgon istället. Så vad händer idag? Är helt död efter gårdagen, var i stan från 10 på morgonen till 22.30 på kvällen. Vad gjorde jag? Jo, jag var med Tobbe ett x antal timmar, träffade även Jonathan en liten stund för att senare vara med Emelie, Malin & Antonia. Gissa om jag var trött när jag kom hem. Umgicks lite med familjen, kollade på film en stund, sen var jag uppe som vanligt. Så just nu är jag riktigt död.

Måste bara tillägga, att jag är så förbannat jävla trött på folk som ljuger för mig. Som man t.o.m ringer upp för en förklaring, men får en lögn i örat igen. Så till er alla som känner sig träffade, screw you! Ni är inte värda det bästa, ni är värda det som ligger på samma låga nivå som er själva.

Bjuder på den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0