Chillkväll I think

Tror bara jag ska vara hemma ikväll faktiskt och ta det lugnt, med familjen & sånt. Det känns som fredag, men vet att det bara är torsdag. Solen har gått i moln, men låg ute och solade i 2 timmar innan. Love it, det har ju varit så galet varmt nu det senaste, och det är ingenting man ska klaga på (det är bara lite jobbigt ibland.. haha). Funderar på att äta strax, och kolla på någon bra film, låter bra i mina öron. Är inte på toppenhumör, så känner att jag måste sysselsätta mig med något iallafall :)

Mycket vacker bild med min mobilkamera som tydligen ska ha 5 megapixel, ser ut som jag har en VGA kamera eller något. Riktigt jävla sämst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0