Drakarnas rike!

Såg precis på en film som gick på kanal 6 för en stund sen, Drakarnas rike! Tror jag sett den tidigare, men den var faktiskt riktigt bra. Rätt så förutspådd film om ni förstår vad jag menar, man fattar på ett ungefär hur den ska sluta. Det gjorde iallafall jag, kanske för att jag sett den tidigare, men det hör inte till. Haha. Ska nog bara dega vid datorn resten av kvällen, har enormt tråkigt för tillfället. Känner att jag måste göra något hela tiden, och det är lite jobbigt. Dels för att jag inte orkar göra något hela tiden och även för att det inte alltid finns något att göra. Blö.

[email protected] - adda om du känner dig social

osäker på om det är den här filmen, men på ett ungefär iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0