Godmoorgoon

Eller ja, har varit vaken ett tag nu I think, sen 12.30 typ haha. Ja, igår pratade jag med Niklas, somnade igen.. haha. Ska även träffa han nu imorgon var de tänkt, kulkul ;D Ska kanske gå på bio, men får se vad som händer med det. Har verkligen alltid något att prata om med honom, och det känns sjukt bra. Ska strax in till stan lite senare idag, ovanligt jag vet! Eller inte. Ska leta shorts, köpa ett par mysbyxor och även skor var de tänkt. Min snälla mamma skulle ge mig 500 kronor extra, sen har jag ju studiebidraget kvar. Min mamma är en snel mamma.

Förövrigt, vill ni veta vad som jag kan störa mig riktigt mycket på? Kanske låter otacksamt eller så, men jag stör mig när folk tofflar för mig, tjatar om hur söt man är blablabla. Alltså, visst jag blir jätteglad av att få höra de 1-3 gånger kanske, men när man får höra det 4-6 gånger per dag av samma person blir det liiite tröttsamt. Sen är jag även sjukt trött på människor som tror att allt kan bli som de va tidigare när det varit en massa skit imellan, vem kan leva med allt för mycket lögner och svek? Inte jag iallafall. Så det känns för jävla bra att det finns människor som förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0