Godmorgon bitches ;>

Tänka sig, jag vaknade runt 11.45 tror jag. Rekord ju! & jag blev inte väckt av min högljudda familj heller. Knepigt. Ligger iallafall i sängen nu och funderar på om jag ska äta glass till frukost, inte varje dag man gör det ju. För er som vill höra lite om vädret så kan jag säga att det är som vanligt igen, regn regn och åter regn. But you know what? Säger bara /care på det nu, för jag åker hemifrån 04.25 och tar flyget runt 7 --> Mallorca kl 10.05! Så om mindre än ett dygn är jag framme på Mallorca. Säger man I Mallorca eller På Mallorca? Mallorca är ju endå en ö, så det måste vara . På Mallorca. Bra, då klargjorde jag det för mig själv, haha. Ska försöka ta mig upp nu, för jag tror alla är iväg på Forex och växlar pengar. Senare runt 18 ska vi lämna in min lilla kisse på kattpensionat där hon ska vara i 9 dagar eller sådär. Kommer sakna henne!  Ska nog även in till stan ikväll och träffa Emelie, ta en fika och sådant, prata lite innan jag åker. Kommer nog bli en soft dag, men det får gärna sluta regna tills ikväll så jag slipper bli blöt.

vill inte synas nu på morgonen

testade även att dra ner täcket, och det såg fan coolt ut för er som vore intresserade ;> hahahaha

morgonjulia = morgonhumor

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0