Godmorgon!

Vaknade igen runt 11, legat och segat i sängen medan man smsat med lite folk. Igår gjorde jag faktiskt inte mycket alls, folk frågade om man ville göra det ena och de andra men jag orkade inte. Så var hemma igår och kollade Mallorca videos från 2007 med min familj och spelade även badminton, även fast jag inte var på bästa humöret.

Senare mot kvällen, kanske runt 23.30 så pratade jag i telefon med Niklas, vet inte hur länge vi snackade, men det var nog närmare 4 timmar. Förstår inte hur man kan snacka så länge, utan att det är speciellt tyst i luren. Förutom i slutet, för då somnade nog båda två, iallafall så somnade jag. Haha (a)

Idag ska jag till Liseberg, min väckarklocka kommer ringa nu om 9 minuter och det betyder att jag ska in i duschen, är för seg för att röra mig känner jag. Är riktigt party sugen också, har det blivit som ett beroende kanske? Inte okej isåfall.

inte finaste bilden, tagen efter jag solat utomhus (inte solarium alltså)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0