Heeeeeyy bitches

Igår blev faktiskt rätt trevligt. Blev inte något party kanske, men jag och Emelie gick runt i stan tills klockan var 12 på natten. Haha, sjukt roligt med allt Gothia folk som aldrig sett två blonda tjejer förr.. haha! Jag var tydligen lik Lady Gaga och Jennifer Lopez? Men när Emelie nämnde Jennifer Lopez rumpa, som är väldigt kurvig och stor, så ångrade de sig lite, haha!


_____________________________________________________________________________________________

 

 

JLO har nog lite större bumb än vad jag har kanske, men jag tycker det passar henne sjukt mycket faktiskt. Snyggt med stor rumpa på vissa, men sen kan det ju diskuteras ytterliggare, men det orkar jag inte faktiskt, för jag vet inte riktigt vad jag tycker om det eftersom alla är byggda på olika sätt och vis. Puss på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0