Hej babes

Kom hem för en stund sen från Liseberg. Var ju som sagt där med Niklas och hans polare Jonas. Hade faktiskt sjukt kul tillsammans med dessa pojkar, och vi han åka en del iallafall, jobbigt med så galet mycket folk. Förmodligen också för det var 'Lotta på Liseberg'. Fullständigt meningslöst, för det är inte speciellt kul att kolla på det heller, har gjort det en gång, och då var man där 2 timmar innan det började eftersom annars skulle man inte få några platser -.- . Träffade även min fina kusin Jenny och hennes pojkvän Christoffer en snabbis, underbart att se henne igen, var några veckor sen sist, tihi.

Iallafall, jag åkte in mot Liseberg så jag var där runt 17.20 eller något sådant, åkte därifrån 21.30. Bussarna gick 22.10, så jag har alltså varit hemma en stund och hunnit äta och lite sådant. Imorgon bär det va till Kungsbacka med min mamma och 2 bröder för att träffa mormor och kusiner på deras sommarställe. Så sjukt mysigt där, var där förra sommaren med och man vill ju bara stanna kvar. Ska bli underbart att träffa mina underbara kusiner igen, träffade de ju senast snabbt på Gothia förra veckan. Dessa kusiner jag nämner nu är på mammas sida, Jenny är på pappas sida, så det inte blir några förvirrningar nu :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg.

2010-07-28 @ 09:47:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0