Hej sötnosar!

Skulle ni kunna göra mig en liten tjänst? Det kräver inte mycket tid, det är bara att gå in på den här länken: http://itstoolate.blogg.se/2010/july/fragestund.html och skriva en liten fråga till hennes lilla frågestund! Hade varit gulligt om ni gjorde det ;>



Förövrigt så har jag nog nästan packat klart nu, finally liksom. Skulle varit bäst om jag hade börjat packa en vecka innan istället för en dag innan. Så slö är jag, inte bra. Är faktiskt lite orolig över att åka flygplan. Min pappa är riktigt flygrädd, så han har ju skrämt upp en en aning.. så det känns inte för kul. Speciellt inte nu när det är dåligt väder ute, tänk om det blåser upp till storm och börjar blixtra och liknande? Nej nu ska vi inte tänka så Julia, det kommer gå så braa. Menar, vad är det värsta som kan hända?.... Hm, ja att krascha.. Nej bort med dessa tankar nu!


sådant här väder vill jag ha när man åker flygplan, det var det 2007 då jag senast åkte. mmmh



Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg :)

2010-07-30 @ 00:04:45
URL: http://aaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0