Hemma från stan!

Kom hem från stan för någon timma sen kanske, varit med Adnan en stund och vandrat runt. Myyycket trevligt ;D Nu är jag iallafall hemma, och är riktigt trött.. Måste vara värmen som gör en så här seg i huvudet. Ska alldeles strax äta, sen vet jag inte vad som händer idag. Planerar att bara vara hemma, imorgon ska jag hem till min finaste Emelie Ågren och njuta av hennes sällskap. Hon fyller ju år på onsdag, så tänkte passa på att "fira" henne lite imorgon på något sätt. Blir att sova över hos sötnosen också. Wie!

Funderar på att ta en powernap eller något nu innan maten, men då kommer jag aldrig kunna somna inatt, som om jag kan de annars (?).. Nej men, den här dagen har gått snabbt och jag har haft kuuwwll. Ska hitta på något mer skoj nu :D


finaste!

imorgon (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0