Ibland fastnar vissa citat i huvudet på mig

Allt för något gott med sig

Detta citat fick mig att tänka efter, stanna upp och verkligen fundera över dess innebörd. Citatet låter rimligt, för allt som händer kanske för något gott med sig? Eller? Om någon avlider eller liknande, är det enda som jag undrar över om det verkligen för något gott med sig? Man kanske blir starkare som person om man är med om detta, som ofta många är med om, vad vet jag. Det som inte dödar en gör en starkare, är också ett citat som är rimligt. Vet inte riktigt sen när jag var såhär 'djup'. Händer något, så är jag mycket för att tänka varför det händer, orsak, konsekvenser osv, men har aldrig varit mycket för att tänka djupare om just citat. Nu vet jag inte riktigt vad jag babblar om ens, klockan börjar närmar sig 1 och ni kanske bara jag pratar strunt, men som sagt - det är min blogg & jag får skriva vad jag vill. Tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0