Ja vad gjorde vi inatt då?

Glömde uppdatera lite mer om vad jag och Emelie hittade på för skoj i natt. Runt 00.30 ringer Daniel till min mobil, och säger till Emelie att vi ska komma till Backa där han och Oscar är. Klockan var ju ändå så pass mycket, men vi bestämde oss för att dra dit trots allt. Så vi tog bussen mot Backa och var framme efter 40 minuter, Daniel stod och väntade med sin lilla moped, som vi fick åka med på, haha. Satt och snackade ett bra tag, tills både Daniel och Oscar började bli trötta, dock inte jag och Emelie. Så medan de låg däckade lite till och från gjorde jag och Emelie annat. Dock slutade det med att det var jag som låg själv och kollade på tv, haha. Somnade vid 5 på morgonen tror jag efter massor av sms och fnitter. Alltså sov jag och Emelie över hos killarna. Trevligt. Emelie kom och pratade med mig vid 6 på morgonen, eftersom hon själv inte gått och lagt sig.. haha.

På morgonen var även jag och Emelie uppe först! Haha. Satt och spelade hög musik för att störa grabbarna, coola vi är. Tog bussen någon gång runt 13, för Emelie skulle jobba på Gothia vid 15. Så vi drog hem till Emelie och åt lite frukost. Lisa kom också över en stund. Sen drog jag mig hemåt. Skulle egentligen duschat men är så sjukt trött så får göra de senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0