Jag är orolig över min lilla pärla!

Oh, vad jag är orolig över min lilla katt. Det är ju så att vi (tyvärr) inte kan ta med henne till Mallorca. Så på torsdag ska vi lämna henne på ett kattpensionat. Stackarn som är innekatt och verkligen inte alls gillar andra katter, ska nu bo 9-10 dagar med massa andra främmande katter och med främmande folk som tar hand om henne. Känns inte bra alls att lämna ifrån henne. Hon är ju så pass gammal med, eller ja, 11 år är väll rätt så gammalt? Och hon har alltid varit lite knasig i huvudet (förlåt älskling!), så nu kanske hon blir ännu mer knas, vem vet hur mycket hon kan flippa ur? :( Hoppas allt kommer att gå bra för henne, för jag kommer verkligen sakna min lilla Nasse under de dagarna jag är borta ifrån henne. Haft henne sen jag var 6 år, min lilla bebis!

älskar dig nasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0