Lååång dag!

Jag orkar egentligen inte blogga ikväll, men jag gör det anyway. Var hemma hos mina kusiners sommarställe i Kungsbacka idag runt 10.20 eller något, jävligt tidigt alltså. Jag och min kusin Emily drog till stranden vid 12, pressade ett bra tag, så nu är lite av färgen tillbaka igen. Softade loss hela dagen fram tills klockan 5 eller så, då tog vi tåget hem till kära Göteborg igen.

Runt 21 drog jag hem till Sofia som bor här i närheten där hon Elin, Adam och några till var. De skulle kröka lite, eller en del av dem iallafall. Så kom hem nu för en stund sen nu, och får ett sms av självaste klagarN om att jag ska ringa honom, som jag hade glömt av lite för jag för en gångs skull är trött. Förlåt Niklas, men du är en tönt  (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0