Liseberg, nice ftw

Har varit på Liseberg idag tillsammans med Michelle från 15.30-22.00 ungefär, riktigt nice men kallt framåt kvällen. Speciellt när man åkte Kållorado 11 gånger i rad precis innan vi skulle dra (y) Inte mycket kö i slutet alls, men vem vill åka Kållorado på kvällen egentligen? Jo, Michelle och Julia gillar't. Även några killar gjorde ;> Nej men nog blev man helt blöt, jag blev redan sjuukt blöt efter första gången, och vi skulle slå rekordet som var 10, and we did. 12 gånger nästa år ftw, det ser vi framåt!

Nu är jag iallafall hemma, har ätit lite och ska prata med Niklas i tele, nice. Uppdaterar nog inte mer idag, men hoppas ni alla haft en fin dag.

i vanliga fall är min tunika helt vit, nu är den genomskinlig. tur att man hade shorts på sig. kan säga att det var inte något på mig som va torrt, blöt bh, blöta trosor, tunika, byxor, skor, hår, ja allt. Någon kommer bli förkyld :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0