Nu är jag åter hemma igen..

Känns aldrig som jag är hemma längre, flyger runt från område till område. Ena dagen är jag i Frölunda, sen är jag i Backa, och just igår var jag hemma hos Camilla som bor i Backa, där jag även sov lite senare. Började med att vi åkte till stan och träffade Daniel en stund.. snackade lite skit bara, haha! Var väll där i 1 timma kanske, innan vi drog vidare till Kärra där det var fest hos Emil. Minns inte va allt folk hette, men det var jag, Camilla, Jonas, Niklas, Emil, Foppa, John och några andra killar. Var helt okej där, var hemma efter 2 igen, så det blev ingen sen natt iallafall.

Vaknade 12.30 typ, haha! Iallafall jag... pappa hämtade mig vid 13.45 eller något, och nu sitter jag iallafall hemma och idag ska jag inte göra något. Har gjort något precis varje dag, därför jag inte uppdaterat så mycket, så får försöka göra det idag då antar jag..

Hemma hos Camilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0