Ojojoj vilken kvällllllll

Hur ska man göra gårdagen kortfattad? Lite svårt tror jag. Åkte iallafall hemifrån kl 20, sen skulle jag vidare mot slottskogen där lite folk var. När jag väl stod vid Centralstationen så kom det fram en kille till mig och började prata helt random, så jag svarade ju honom helt normalt, enda tills jag märkte att han var lite knas i huvudet, för något stämde inte. Han upprepade ord, hans mobil "ringde" hela tiden, och han svarade samma sak när han svarade i mobilen. "Ey, kan jag ringa dig sen? Jag snackar med en brud nu, ah tja". Saker blev allt mer obekvämt när han även tog samma spårvagn som mig, men han skulle ingenstans sa han. Han började berätta konstiga saker, som att han hade våldtagit hans tjej, och att han hade ett barn på 3 veckor som han inte träffat på 4 år? Haha, så det lät lite roligt, men hoppas det han sa inte var sant, för han sa även att han försökt ta självmord. Mitt i allt satt ju jag och försökte spela trevlig. När han började be om mitt nummer blev allt lite för mycket, han bad även om en kram etc. Självklart sa jag nej till det. Tydligen tänkte han "henne ska jag ha" när han såg mig, och att jag var sexig, söt, snygg vacker osv.. Visst, smickrande. Men sen fick man ju också reda på att killen var 32 år gammal! Hallå eller. Jag är 17 år, ska fylla 18. Hur många år är de imellan egentligen, och vad tänker killen med? Jag lovade iallafall att jag skulle ringa honom idag, haha. Dröm och glöm lilla peddofil.

Iallafall, var framme i Slottskogen runt 21 tror jag, satt där och chillade med lite folk, bland annat Emelie och Lisa. Mycket trevligt, och det var inte speciellt kallt ute heller. Efter 23 skulle vi dra oss vidare till Askims camping där Stoffe och några andra var och campade. Var riktigt kul där, allt och ingenting hände kan man väll säga? Haha. Stannade iallafall över eftersom bussarna inte gick, och jag orkade inte gå. Riktigt sjukt varmt att ligga 9 stycken i en husvagn, trodde jag skulle dö på morgonen. Och eftersom bland annat jag badade runt 2 på natten, så hade jag inga torra kläder förutom mina shorts och en tjocktröja, så det var ännu varmare med en fet tröja på sig. Åkte iallafall där ifrån vid 14 någon gång idag. Tack alla för en kväll jag aldrig kommer att glömma..

Nu sitter jag hemma, och har precis duschat. Är helt väck i huvudet och tung i ögonen efter igår. Blev ju rätt sent ändå eftersom det slutade med att det bara var vi tjejer som var vakna där runt 5 eller något, haha. Tror vi iallafall somnade vid 6 och vaknade runt 11 då Emelie och Lisa skulle dra vidare mot Partille cup. Minns inte riktigt att jag sa att jag skulle stanna kvar, men hade ändå aldrig orkat gå upp för jag var så sjuukt trött. Får väll se vad som händer idag. Hoppas alla ni andra hade en trevlig fredagskväll, nu ska jag föna mitt hår. :)

naw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0