Säg att det inte är sant

Jag hoppas verkligen att detta inte stämmer Alexander, att du inte finns kvar längre. Finner inga ord, vet för första gången inte hur jag ska uttrycka mina känslor. Jag vet att vi sårade varandra väldigt mycket, men inte skulle det behöva leda till att någon tar sitt egna liv? Hoppas du förstår att all skuld läggs på mig för jag vet att jag sårade dig när jag sa att jag inte ville försöka fixa något mellan oss två. Hoppas du vet att jag inte ville att det skulle sluta såhär, för detta var det sista jag ville. Hoppas du finns någonstans där ute, jag hoppas verkligen det och om du gör det, snälla hör av dig.. Vet inte vad jag ska tro Alex, men jag hoppas inte det är sant

annars, rip alexander gabriel smith - du vet att du betydde för mig och om du inte längre finns så kommer jag sakna dig något enormt, för du var en kille som både kunde få mig att skratta och gråta. Jag kommer minnas det bästa utav dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas inte de är sant..

2010-07-30 @ 22:00:44
URL: eehttp://
Postat av: Emma

Hoppas verkligen de inte är sant.. :'|

2010-07-30 @ 22:01:17
URL: http://eemmaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0