Upptagen dag!

Jag har verkligen blivit jättedålig på att uppdatera bloggen nu känner jag, innan kunde de vara 10 inlägg på en dag. Från 10 till 1 typ? Inte bra alls, men det är ju inte meningen att man ska sitta inne/hemma på sommarlovet. Skyller på det. Vad har hänt idag? Jo jag har varit på stranden tillsammans med Emelie.Å och badat, solat och sådant. Väldigt varmt och man fick ju färg, enda jag är ute efter.. haha. Var där mellan 10-17 kanske, eller var iallafall ute då, eftersom min buss hem aldrig kom, så fick sitta och vänta i 45 minuter. Inte okej alls.

Vid 21 var jag på bio, och kollade Twilight Eclipse. Oh, underbar film. Nära på att fälla en tår lite då och då, och filmen kunde faktiskt vara rätt så läskig i mellan åt. Då blev både jag och Emelie.E rädda, haha! Lite kul, men bra var den iallafall. Kanske inte bättre än ettan och tvåan, men bra var den, helt klart. Brukar alltid gilla filmer mer efter att jag sett dem några gånger, så kanske blir samma sak med den här? Vem vet.

Nu ska jag iallafall sova, ska upp imorgon och gå ut och lägga mig i solen direkt, orkar inte åka iväg nånstans.. känner att jag behöver vila lite hemma också, får se vad som händer mot kvällen, om det ens händer något? Hoppas på mer uppdatering imorgon. Puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0