Vill ni veta en sak?

Det är faktiskt lite tråkigt att vara singel. Visst är det kul att känna sig fri och kunna göra vad man vill utan att det rör någon. Man kan göra vad man vill faktiskt, om man nu känner för det. Men jag saknar att kunna ha någon att ringa och prata med, veta att man ska träffa sin pojkvän imorgon, och kunna säga gulliga saker till varandra. Jag älskar känslan av att vara nykär, även fast det var längesen jag var det nu, så kommer jag fortfarande ihåg hur de känns.. Man är glad i stort sätt hela tiden, man går på rosa moln och har en .. vad ska man säga, en 'bra' känsla i magen? Åh, vad jag saknar det. Men samtidigt så vet jag ju ändå aldrig vad jag vill, men när den 'rätte' dyker upp så borde man väll veta vad man vill kanske? Det är helt enkelt tråkigt att vara ensam, inte ha någon att krama och pussa på.. Inte kunna busa med någon på ett kärleksfullt sätt, att veta att någon verkligen älskar en.. Ja fy fan vad tråkigt det är att vara singel om man tänker efter alltså. Men man får väll se det positiva ändå, finns ju många fördelar med att vara singel också som sagt.. Men tror alltid jag kommer vara en förhållandetjej, men jag tänker aldrig känna mig pressad, eller rusa in i något man inte är säker på.. då är jag hellre singel.

oh vilken blekfis man varit.. tur att det är ändring på det nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0