Visste att det var jobbigt & tråkigt att packa, men inte såhääär tråkigt !

Om jag har kämpat! Okej, inte för mycket egentligen. Mamma har lagt upp alla kläder som hon kunde tänka sig att jag skulle vilja ha med mig, och hon lyckades rätt så bra så nu är nog nästan alla kläder jag ska ha ipackade. Så här näst, alltså imorgon ska smink, plattång, hårfön, solkräm, schampoo etc ner! Lite jobbigare, lite roligare som jag brukar säga. Eller, det brukar jag inte säga, lät bara bra av någon anledning.

 

Update!

Angående min resväska, jag vet att den är rosa och såå cute. Cute för en 10 åring kanske. Men jag var 14 år eller något när jag köpte den, och tro mig den kostade runt 1000 kronor tror jag. Köpte den endast för färgens skull så klart. Hade min lilla tid då allt i mitt liv var rosa och då menar jag verkligen allt! Fråga mina barndomsvänner. När jag påminner dem om det, så himlar de med ögonen och säger "om jag minns".. Haha! Onödigt att jag köpte en sådan, dels för att jag inte reser för mycket, och dels för dom slänger ju runt resväskorna som om de vore någon disktrasa eller sådär, så det är svarta streck på den lite här och var. Inte snyggt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0