Walllaaaaa

Har hänt mycket nu känns det som. Igår var jag i stan tillsammans med Emelie, Malin och William. Kollade runt lite och köpte även en t-shirt. Haha, många killar som raggade på oss, lite roligt. Var i stan till 19.00 eller något? Sjukt länge iallafall, så vi tog bussen hem till Malin och var där en stund. Sen åkte vi tillbaka till stan runt 22 och åt, och vi tog även ett kvällsdopp i Eriksberg runt 00.00 ? HAHA, det var rätt kallt, men man trodde det skulle vara kallare faktiskt.. Sov även hos Malin också.

Nu är jag hemma, har precis duschat för tänkte dra mig in mot stan. Vissa människor dissar ju bara en även fast man bestämt att man ska vara, men visst, då vet man vilka som är äkta och inte. Ska kolla efter en väska i stan, för antingen har jag drömt om en väska, eller så har jag sett den i stan, så det är rätt så frustrerande att gå runt och leta efter någon som man kanske har drömt.. haha, knas.

Sen är jag riktigt trött på människor som ljuger, och då riktar jag bara all uppmärksamhet mot dig, eftersom jag vet att du bevakar min blogg.. Du ljuger för din flickvän. Ta tag i allt nu, och sluta säga att du saknar "vår tid".. Tss, vet inte vad mer jag kan säga om det.. du tog mycket för seriöst och mycket för oseriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0