wiie


Fråga: Är det din naturliga hårfärg? /Anonym
Svar; Jag kan väll inte helt säga att just den blonda/vita hårfärgen jag har just nu är min naturliga hårfärg, men blont hår är min naturliga hårfärg, dock i en lite mörkare nyans.

Fråga: Gillar du mig? :-D /Bababaeee
Svar; Hm, eftersom jag inte har den blekaste aning om vem du är 'bababaee' så kan jag tyvärr inte svara på din fråga.

Fråga: Hur många kukar har du sugit? /Anderz
Svar; Haha, inga. Är oskuld, nunna och munk på en och samma gång.

Fråga: Erkänn att du avgudar mig? ;) / Sofia
Svar; Haha, ohja det hade jag gjort Sofia men nu är läget så att du gillar nutella, fyfasen, haha

Fråga:
Ditt största intresse? Vad skulle du göra om du vann en miljon? Har du pojkvän? Ålder? /Enander
Svar; Hm mitt största intresse? Sånt var lättare att svara på när man var liten. Men ja, har väll många olika intressen, så det är väll att vara med folk, partaja, vara bäst och sådant. Om jag vann en miljon skulle jag flytta från Torslanda (där jag bor alltså) och flytta in i en egen lägenhet i stan. Jag har ingen pojkvän och jag är 17 år, fyller 18 om 1,5 månad ungefär.

Fråga: Hur kan du vara så jävla klok? Helt seriöst, du vet typ allt om allt, vet hur man ska göra, vad man ska säga. Hur kan du ha så mycket erfarenhet? /Emelie
Svar; Tack Emelie! Inte alltid man får höra sådant, ehe. Jag vet inte riktigt var jag får min 'erfarenhet' ifrån. Kanske för att när det handlar om relationer så har jag haft ett långvarigt förhållande som varade i 3 år, så jag förstår mig på sätt och vis på hur vissa killar tänker & ännu bättre när man brukar umgås med killar. Sen vet jag inte, jag tänker väll efter helt enkelt, är en sådan person som funderar mycket och alltid försöker se saker ur flera synvinklar & komma fram till logiska förklaringar och lösningar.

Fråga: Vad vill du jobba med i framtiden? :) /Anonym
Svar; Oj, ja det är jag osäker på men förmodligen som har något med människor att göra. Något inom ungdomsvård eller något som har med psykologi och psykiatri. Är väldigt intresserad av människans tänkande. Varierar från dag till dag, ena dagen vill jag jobba med det jag skrev precis, andra dagen vill jag bli frisör, så haha. Får se vad framtiden ger en.

Fråga: Vad hände mellan dig och din pojkvän? /Anonym
Svar; Jadu, vad hände egentligen.. ville olika saker tror jag. Växte nog även ifrån varandra med. Man kanske inte kan vara tillsammans med någon från 14 års ålder och resten av sitt liv. Vi behövde leva varsitt liv, inte ett delat liv tillsammans. Vi blev mer och mer olika, och gled allt mer ifrån varandra. För mycket bråk och för mycket onödigheter..

Fråga: Om du fick en miljard kronor, hur mycket utav det skulle du ge mig? (jag förväntar mig minst hälften.) /Paradigmen
Svar; Aw, Simon! (L) Jag hade flyttat in med dig i en lägenhet i stan som skrivet, och delat alla mina tillgångar med dig så hade vi levt lyckliga tillsammans i alla våra dagar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0