-


Tänkte skriva lite allmänt om falska människor, som ni säkert vet att det finns gott om. Jag syftar nog inte på någon speciell, men om ni tar åt er är det ert egna problem. Vad är meningen med att vara falsk egentligen, eller vad innebär det egentligen? Innebär det att ljuga, köra ett fult spel eller bara vara allmänt idiotisk? Tre i en smäll tror jag man skulle kunna kalla det. Falska människor finns i varje människas liv, men det man undrar mest är nog vad den falske tänker med? Tycker man det är roligt att såra andra folk i ens omgivning, eller tänker man helt enkelt inte på det? Jag själv personligen, har aldrig blivit kallad falsk i hela mitt liv för det är en sak jag är säker på att jag inte är. Jag skulle aldrig göra något av detta med mening, och troligen har jag inte gjort det med flit heller. Ingenting jag har fått höra av människor i min omgivning iallafall, sen finns det säkert en och annan som tror de vet saker om mig när de aldrig väljer att lyssna på hela sanningen. But anyway, falska människor kan ju också vara människor som betyder något för en, vad gör man då när man har en falsk människa i sitt liv, som man bryr sig om? Det är riktigt knepigt, om det skulle vara så för mig, så hade jag faktiskt inte kunnat leva med den personen, för är det något jag verkligen avskyr så är det falska personer, can't handle it, kan du? Vi vet iallafall att alla inte tycker likadant om alla, om jag tycker att en person är falsk, så är det inte säkert att en annan gör det, vilket är fullt förståeligt för annars hade nog den 'falska' personen blivit rejält hatad om man nu ska säga så. Jag skulle kunna kalla players för falska, personer som går från kille till kille, eller tjej till tjej, när de precis har sagt att man betyder så mycket. Det är riktigt falskt tycker jag, och det tror jag de flesta tycker faktiskt. Jag vill bara säga en sak, bli aldrig för ledsen när du blir playad av en falsk person. Han/hon är inte värd din uppmärksamhet eller dina tårar. Tänk på vilken idiot personen var mot dig, så skapar det vrede istället för sorg. Kanske inte är så mycket bättre, men jag vill inte att man ska gråta över en sådan person. Jag skulle aldrig göra det, även fast det skulle kunna vara väldigt lätt att göra det, man blir ju sårad på ett eller annat vis. Jag tror, att när man blir playad eller varit med om en falsk människa så ringer det en väckarklocka, som talar om för en att man aldrig ska vara med om detta igen. Så tänker man självklart alltid, man kommer aldrig sluta bli sårad, det kommer följa med en hela livet. Man måste se det positiva i det negativa, vill personer såra så är det upp till dom, men vi alla vet att sådana människor vill vi inte ha med att göra, så låt oss ta ett steg tillbaka och strunta i alla falska människor, och må bra med de människor vi verkligen älskar. Hoppas ni förstår vad jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0