Blablablablabla

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

du gör mig riktigt frustrerad, glad ?



Nu ska jag gå och lägga mig i min säng för just nu ligger jag i min soffa och är så galet sur så jag vet inte vart jag tar vägen snart. Folk tror man kan beté sig hur man vill nu för tiden va? Och det kan jag erkänna att det har jag galet svårt att acceptera. Varför kan man inte bete sig mänskligt? Är det några problem med det? Jag lovade mig själv att inte bry mig, men ibland vet folk vad de ska göra för att göra mig förbannad, och du lyckades. Man bestämmer inte sina vänners val, man gör sina egna och du har gjort ditt val, att bete dig som .. ja, you tell me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0