Dålig uppdatering pga sjuuk!

Yes, jag är sjuk och kommer där med vara hemma imorgon, sjukt skönt för jag är inte pigg på skolan. Slutar ju dock på onsdag, men orkar inte anyway. Aja, mår inte så bra av en annan anledning med, och jag vet inte hur jag ska förklara det.. mår sjukt dåligt över det nu, men vem vet, det kanske bara är en känsla som finns just nu?! Kanske försvinner imorgon, förhoppningsvis. Vi får väll se. Har iallafall haft en underbar helg i varberg tillsammans med Linn och annat gott folk. Ska snart sova, och hoppas att jag sover bort alla problem som snurrar runt i mitt huvud just nu. Det blir bättre uppdatering imorgon, lovar. Puss på er


jag och linn i fredags <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0