Den är borta!

Min mosade spindel som låg på mitt golv, är nu mera borta. Totally gone! Blir typ lite rädd. Anar tre olika teorier.

1. Jag har trampat på den och gått runt med den under foten, så spindeln har mosats ännu mer under min klumpiga fot.
2. Spindeln har återuppstått och söker nu hämnd på mig för att jag rullade min datastol över den.
3. Mamma har varit uppe på mitt rum och sett den halvt mosade spindeln, och helt enkelt tagit bort den.

Vilken teori tror ni är mest självklar? Jag tror mest på 2an, låter mest troligt. Hoppas verkligen inte jag haft den under min fot bara, usch. Så ja, sitter i soffan nu och börjar bli lite trött faktiskt. Min bror fyller ju år imorgon så måste säkert upp tidigt.. orkar inte. Får väll hoppas att jag får chansen att åka och sola, men tror inte de eftersom det stänger klockan 16. Får ta det på måndag istället. Nu ska jag snacka lite i telefon med en goding. Puss puss.

walla walla wallaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0