Det här vädret är så tröttsamt !

Vad hände med det fina vädret nu då och varför är det dåligt väder när jag ligger hemma och är sjuk? Tänk om det hade varit fint väder nu, då hade jag kunnat ligga ute och sola medan resten är i skolan. Men nej, nu ligger jag här i soffan och bleknar istället. Skulle kunna åka och sola solarium, men det har jag heller inga krafter till. Så det blir väll att man ska ligga här och blekna bort.. solade ju i helgen, men nu känner jag mig blek igen. Åh, får panik av att tänka såhär. Vi hade faktiskt ett solarie hemma en gång i tiden, jag kanske var 11-12? Mina föräldrar solade i det solariet då, som stod i källaren.. men sen slutade det med att ingen använde det, så vi slängde det. Kan man inte spola tillbaka tiden och påminna mina föräldrar om att jag inte vill blekna bort i framtiden, så vi kunde sparat det. Då hade jag kanske kunnat lega där idag, och bli brun - brunare - brunast, och tänk vad billigt ? MEN ÅH, varför slängde vi vårt fina solarium, jefla idioter.

ge tillbaks vårt solarium :(

 

jag vill ut och sola, men nu är den svenska sommaren åter igen igång!

längtar till mallorca <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hade också solarium när ja va liten men den slängdes också:( haha

2010-06-08 @ 14:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0