Förvirrad

Det mesta har varit lite upp och ner nu de senaste, och det är därför jag inte uppdaterat så mycket, i stort sätt ingenting & det kommer bli ändring på det så fort jag tar tag i allt annat först. Är riktigt förvirrad nu med olika saker och vet inte hur jag ska tolka saker och ting..

Men iallafall, för att få någon ordning på det hela. Idag har jag faktiskt bara varit hemma hela dagen, och sovit i stort sätt hela tiden för jag har varit något galet trött. Gick och la mig 3.30 imorse, och blev väckt av min katt som jamade runt 9 på morgonen och framåt. Så har inte sovit bra alls, så det är antagligen därför jag är sjukt grinig idag och även trött.

Igår var jag förövrigt på Lotta på Liseberg tillsammans med några flickor, riktigt kul faktiskt, roligare än vad jag trodde iallafall, haha. Satt där 2 timmar innan och väntade, bara för att vi skulle få platser, haha. Köpte även guldpass eftersom det är bra att ha, betalas tillbaka rätt snabbt efter att man varit där 4 gånger kanske. Så det är nice, så därför ska jag på Liseberg med min mamma och två bröder imorgon, ska faktiskt bli roligt även fast jag absolut inte varit bra vän med mina bröder idag, gud nej. Riktiga slagsmål kan man kalla det iallafall, är fortfarande sur på dem. Men men, nu ska jag kolla film, men som vanligt finns jag på mobilen så ni som vet vem jag är kan höra av sig anytime.


bäst låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0