Godmorgon !

Har faktiskt varit vaken i 1 timma, men springer ju inte till datorn så fort jag vaknar? Eller jo, det gör jag! HAHA. Är fortfarande hostig och förkyld, så vet inte om jag orkar dra nånstans ikväll, men sola ska jag iallafall göra har jag bestämt, vill ju inte bli blek bara för vädret inte håller? Har sovit lite konstigt i natt, känns inte som jag vilat ut, beror väll förmodligen på min förkylning. Var uppe rätt länge igår och cama med Elias som fulade sig otroligt mycket, haha! Det gillar vi. Oj, nu glömde jag av det här inlägget helt.. har haft så mycket annat att göra, haha. Nej men, vi får se vad som händer ikväll. Uppdaterar senare. Puss babes

 

Vad hände när killen sa till blondinen att han tyckte om henne?
- Hon trodde honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0