Godmorgon, ja faktiskt

Haha, jag vaknade för kanske 15 minuter sen, herregud vad länge jag sov idag då, sovit bort hela dagen typ. Var ju uppe till efter klockan 4 igår och cpa med Adnan, haha. Sen var det någon random kille som smsa mig hela natten/morgonen som hade fått mitt nummer på någon fest? Låter inte rimligt, dont like it.

Det blåser ju sjukt mycket ute :o storm typ, hoppas det slutar snart. Funderar på att åka och sola idag, är fortfarande lite sjuk så jag ska nog bara ta det lugnt, men vi får se. Nu ska jag .. ligga i min säng en stund, prata i telefon och sen ska jag göra något att äta, eller ja, mamma får göra det för jag är lat och kan typ inte. Haha :( Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig dag. Puss

sov förövrigt med den här killen i natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0