Godmorgon ya0

Vaknade precis av att min katt rev på vår matta, så jag blev sur och började ropa "NASSE SLUUTA ANNARS STRYPER JAG DIG".. Haha vad elak jag är ;( dock ströp jag henne aldrig, vet knappt hur man gör.. HAHA. Aja, nu ska jag kolla på Desperete Housewifes som börjar exakt nu. Är fortfarande sjuk men har ingen feber, är lite förkyld och hostar som jag vet inte vad. Tänker fortfarande på vad jag och Alex pratade om igår, haha börjar skratta nu igen för det. Nu ska jag fortsätta kolla, hej hopp gummisnopp.


<3

 

 

Åhhhhhhhh, nu ringde mitt alarm på min mobil och säger att det är IDAG jag ska byta och sätta i ny p-ring, men jag gjorde det för en vecka sen, alltså en vecka för tidigt. HAHA vad fan händer nu då?! Aja, har inte planerat att ha 'sexuellt umgänge' med någon idag precis så ya000, löser väll sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0