Godmorgon

Vaknade runt 8.30 idag av sms från en killkompis. Jag borde verkligen stänga av ljudet på mobilen när jag ska sova. Min klocka komme ringa kl 9 tror jag och då ska jag gå ner och duscha. Hade precis sjukt ont i magen, precis under naveln, kunde knappt stå upp.. det är väll barnet i magen som sparkats under natten. Ja usch vad trött jag är, får väll hoppas att man piggnar till snart eftersom det är Varberg - Linn - Party idag. Funderar lite på om jag ska åka inom och sola.. åh, beslutsångest. Aja, mitt humör idag är väll .. okej. Är ju sjukt taggad inför ikväll och sånt, men sen är det andra saker som kommer lite ivägen. Men jag lovar, ikväll ska jag glömma allt och bara leva.


(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0