Goooo dag !

Underbar dag på Liseberg tillsammans med Emily, hade sjukt roligt och man fick skratta riktigt mycket. Behövs verkligen ibland. Massa snygga killar på Liseberg också. Lite pinsamt dock, vi hade precis ätit, så satte det sig 2 snygga killar brevid oss, så ville jag gå, för jag satt bara och fnissade och det skulle bara bli pinsamt, men Emily "visade" att dom kollade på mig, så hon ville inte gå .. hahaha. Fnissade dock inte åt något speciellt, gör bara det när jag är trött.

Åkte massor av saker iallafall, trodde jag skulle dö av vissa karuseller. Nu är jag riktigt trött, kom hem för en liten stund sen, vet inte riktigt vad som händer nu, tror bara jag ska ta det lugnt eftersom det regnar ute. Tråkigt, hoppas på bättre väder imorgon för då blir det stranden med folk. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0