Ibland undrar jag om detta är normalt?

Har haft ett tredje världskrig precis mellan mig och min äldsta bror. Blod, svett och tårar. Jag blöder, han började lipa och svett.. vet jag inte riktigt. Han flippade på mig av någon anledning, minns inte varför, men jag, han, min andra bror och pappa hoppade studsmatta, så blev något fel. Så min bror sparkade upp mitt skoskav två gånger med flit, så det började blöda igen, så det gör sjukt ont. Så är riktigt sur just nu.

Förövrigt har jag varit i stan idag, letade efter solglasögon eftersom jag gjort sönder två par, men hittade inga nya.. så nu är jag sur för att jag lyckats ta sönder två stycken. Eller ja, ett par försvann när jag var ute och de andra satte sig någon på.. haha. Men iallafall, så köpte jag 2 piercingar till naveln istället, kanske tar kort senare. Sen mötte jag även  upp Coffe snabbt och nu väntar jag på mat.

oh pretty me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0