Imorgon är det midsommar !!

Ohja, imorgon smäller det minsann, det kommer bli galet nice tror jag. Ska möta mina kompisar vid Frölunda torg runt 13 imorgon, så ska vi handla lite mat som vi senare ska laga hemma hos Lisa. Det kommer bli jag, Emelie, Lisa, Linnea och Jenny. Riktigt mysigt, och senare mot kvällen så ska vi iväg på party och bara vädret håller så funkar ju vad som helst faktiskt. Men jag tror det kommer bli en toppen dag/kväll och tyvärr kommer jag nog inte uppdatera mycket alls imorgon, inte för att jag gör det så mycket nu heller, men imorgon blir det nog inget inlägg alls.. om jag inte hinner på morgonen då.

Men om jag inte uppdaterar så önskar jag er alla en riktigt galen/rolig/lugn/mysig midsommar med folk ni gillar. Ta hand om er, och ta det lugnt. Drick med måtta.. Puss på er ! :)

oredigerad bild ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0