Imorgon smäller det igen!

Imorgon ska jag förmodligen hem till Lisa som är ensam hemma, och då kanske det blir lite party igen, varför inte liksom? Det är sommarlov nu, jag är singel och jag gör vad jag vill, visst är det underbart? Vädret suger just nu, men det fixar sig nog snart tror jag. Ska bli sjukt kul att träffa allt Varbergs folk som jag träffade senast. Miaow miaow, men nu ska jag nog lägga mig en stund och vila framför tvn kanske, men jag finns på mobilen som vanligt :) Tack för att världens bästa vänner finns, vad hade jag gjort utan er babes ;*

Vädret i Varberg ser ut att bli rätt nice på tisdag iallafall

får hoppas att det förblir så också, wah längtar!

we're gonna party as much as we can!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0